DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2021 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18759

Назва: Вплив емоційного здоров'я на фізичний стан
Автори: Пилипенко, Н.В.
Ключові слова: емоційне здоров'я
здоров'я
негативні емоції
позитивні емоції
психологічне здоров’я
фізичний стан
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему впливу емоційного здоров'я на фізичний стан людини. Емоційне здоров’я проаналізовано у контексті вивчення психологічного здоров’я особистості. Наголошено на важливості взаємозв’язку емоційного здоров’я і фізичного стану педагога, який значною мірою визначає результативність його діяльності. Здоров'я, як найвища цінність, що відображає загальний рівень соціально-економічного розвитку суспільства, виступає суттєвим показником його цивілізованості, є запорукою активної життєдіяльності та успішної самореалізації. Стан здоров’я особистості залежить як від соціальних факторів так і від особистих переконань індивіда, його світосприйняття, звичок, вміння керувати своїми емоціями.
Опис: Пилипенко Н. В. Вплив емоційного здоров'я на фізичний стан // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ФОП Цьома С.П., 2021. Вип. 5. С. 148-152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18759
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2021 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
28.pdf674,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок