DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2021 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18757
|
Назва: | Педагогічні умови гендерного виховання дітей дошкільного віку |
Автори: | Нищун, С.І. |
Ключові слова: | гендерне виховання дитина дошкільного віку дошкільний вік роль дівчаток роль хлопчиків орієнтація на партнерство заклади дошкільної освіти гендер |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості виховання дошкільників різної
статі. Висвітлено умови, за яких відбувається формування статево-рольових
позицій хлопчиків і дівчаток. З’ясовано основні форми роботи з дітьми
дошкільного віку щодо гендерного виховання особистості, правильного
розуміння ролі чоловіка і жінки. У педагогічній науці складною є тема
виховання дошкільників різної статі. У багатьох дослідженнях
акцентується увага на тому, що хлопчики та дівчатка по-різному
ставляться до виконання різноманітних доручень, до занять,
відвідування гуртків, підготовки до школи тощо. Дівчатка можуть
краще розуміти те, що хлопчики сприймають дуже повільно, більш
чутливі до різних стилів спілкування вихователя, мають відмінні
особливості поведінки, і навпаки. |
Опис: | Нищун С. І. Педагогічні умови гендерного виховання дітей дошкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ФОП Цьома С.П., 2021. Вип. 5. С. 141-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18757 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2021 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|