DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17007
|
Назва: | Лісовий дитячий сад як інтеграція дошкільника з природою |
Автори: | Клевака, Л.П. Гришко, О.І. |
Ключові слова: | лісова дошкільна освіта дошкільна освіта дошкільники природа |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Перший «сад» для дошкільнят з’явився в Німеччині у 1840 р. Саме тоді відомий німецький теоретик дошкільної освіти Фрідріх Вільгельм Фребель разом із групою однодумців розробив систему занять, в основі якої були ігри, пісні, спілкування з навколишнім середовищем та іншими дітьми. Термін «сад» теж придуманий ним. У ньому закладено уявлення про дитину як про молоде деревце, котре потребує догляду і турботи. Таким чином, усі заклади дошкільної освіти стали називатися «дитячими садами» [8].
Лісовий дитячий сад (нім. Waldkindergarten) – це формат дошкільної освіти для дітей від трьох до шести років, при якому діти проводять більшу частину часу на свіжому повітрі. Waldkindergarten часто називають дитячий садок «без стін і стелі». Якою б не була погода, діти і вихователі грають, досліджують навколишній світ і вивчають ліс та інші природні ландшафти [5]. |
Опис: | Клевака Л. П., Гришко О. І. Лісовий дитячий сад як інтеграція дошкільника з природою. The XXV International Science Conference «Implementation of modern science and practice», May 11 – 14, 2021, Varna, Bulgaria. С. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17007 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|