DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16441

Назва: Психологічна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Автори: Пасічніченко, А.В.
Ковалевська, Н.В.
Ключові слова: професійна підготовка
психологічні дисципліни
психологічна підготовка
навчальна дисципліна
вихователь
викладання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано змістовні та методичні особливості психологічної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Зазначено, що ефективність психічного розвитку дитини залежить від рівня професійної підготовки педагога, особливе місце у якій займають психологічні дисципліни. На основі аналізу процесу викладання та оволодіння студентами психологічними дисциплінами визначено ряд проблемних моментів, які пов’язані як зі специфікою предмету психології як науки, так і особливостями здобувачів вищої освіти (рівень розвитку психічних пізнавальних процесів, сформованість особистісних характеристик, мотивація та ін.). Експериментальне дослідження показало, що не зважаючи на цікавість до психологічної науки, розуміння її необхідності, спостерігається відмінність у сприйнятті психологічних дисциплін студентами різних курсів. Визначено, що існують труднощі застосування досягнень психології у практичній професійній діяльності, які зумовлені розходження між рівнем психологічної інформованості і вмінням практичного використання набутих знань. Зазначено, що психологічна підготовка забезпечується навчальними дисциплінами, зміст яких спрямований на формування у майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти загальних та спеціальних компетентностей відповідно до стандарту вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільної освіти». Показано, що підвищити рівень психологічної підготовки, забезпечити розвиток пізнавальної активності студентів та формування стійких професійних інтересів дозволяють різноманітні форми, методи організації і проведення навчальних занять. Наголошується на ефективності та доцільності проблемного викладу матеріалу, використанні інтерактивних методів та мультимедійних засобів навчання, що сприяє формуванню системи знань, умінь, навичок, які відповідають вимогам сучасності та дозволять майбутнім педагогам закладів дошкільної освіти успішно застосовувати їх у роботі з дітьми раннього та дошкільного віку.
Опис: Пасічніченко А. В. Психологічна підготовка майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / А. В. пасічніченко, Н. В. Ковалевська // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». - Вип. 1. - 2021. - С.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16441
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Пасічніченко, Ковалевська Психологічна підготовка майбутніх вихователів ЗДО.pdf259,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок