DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16238

Назва: Формування у молодших школярів розуміння геометрії та просторових взаємозв’язків
Автори: Балабуха, К.
Ключові слова: математична освіта
вивчення геометрії
початкова школа
молодший школяр
методи навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У початковому курсі математичної освіти виділено змістову лінію «Просторові відношення. Геометричні фігури» у рамках якої молодші школярі досліджують просторові відношення та геометричні фігури різних форм, конструюють площинні та об’ємні фігури з підручного матеріалу, створюють макети реальних та уявних об’єктів різних конструкцій, виконують прості завдання, описані у математичних текстах. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі має формувати в учнів геометричні уявлення та елементи конструктивних умінь, розвивати їх просторове мислення та просторову уяву.
Опис: Балабуха К. Формування у молодших школярів розуміння геометрії та просторових взаємозв’язків / К. Балабуха // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2020 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка. – Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2020. – С. 30-31.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16238
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf186,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок