DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15920
|
Назва: | Індивідуальний підхід до дітей дошкільного віку при формуванні елементарних математичних уявлень |
Автори: | Гришко, О.І. Щербина, К. |
Ключові слова: | дошкільник математика елементарні математичні уявлення індивідуальний підхід вихователь |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | «Індивідуальний підхід» як принцип навчання й виховання дітей завжди був присутній у дошкільній педагогіці, проте його сутність актуальна і для сучасних наукових досліджень. Науковці, методисти та вихователі переконані, що забезпеченню успіху у вихованні та навчанні дітей в закладах дошкільної освіти, сприяє врахування вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини, тобто реалізація індивідуального піходу. Для того, щоб дитина ефективно засвоювала знання з математики, треба навчати її тому, що лежить у «зоні найближчого розвитку». Тобто надавати для вивчення матеріал, котрий дитина здатна сприйняти, зрозуміти і усвідомлювати самостійно. Саме такий освітній матеріал чинить на психіку дошкільника розвиваючу дію. |
Опис: | Гришко О. Індивідуальний підхід до дітей дошкільного віку при формуванні елементарних математичних уявлень. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» : зб. наук. пр. / О. Гришко, К. Щербина // Переяслав, 2020. - Вип. 66. - С. 102-105. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15920 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|