DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15920

Назва: Індивідуальний підхід до дітей дошкільного віку при формуванні елементарних математичних уявлень
Автори: Гришко, О.І.
Щербина, К.
Ключові слова: дошкільник
математика
елементарні математичні уявлення
індивідуальний підхід
вихователь
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): «Індивідуальний підхід» як принцип навчання й виховання дітей завжди був присутній у дошкільній педагогіці, проте його сутність актуальна і для сучасних наукових досліджень. Науковці, методисти та вихователі переконані, що забезпеченню успіху у вихованні та навчанні дітей в закладах дошкільної освіти, сприяє врахування вікових та індивідуальних особливостей кожної дитини, тобто реалізація індивідуального піходу. Для того, щоб дитина ефективно засвоювала знання з математики, треба навчати її тому, що лежить у «зоні найближчого розвитку». Тобто надавати для вивчення матеріал, котрий дитина здатна сприйняти, зрозуміти і усвідомлювати самостійно. Саме такий освітній матеріал чинить на психіку дошкільника розвиваючу дію.
Опис: Гришко О. Індивідуальний підхід до дітей дошкільного віку при формуванні елементарних математичних уявлень. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку» : зб. наук. пр. / О. Гришко, К. Щербина // Переяслав, 2020. - Вип. 66. - С. 102-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15920
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1 Гришко ОІ.pdf501,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок