DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15556

Название: Навчання дітей англійської мови в умовах гурткової роботи в ЗДО
Авторы: Шматко, Т.В.
Ключевые слова: сензитивний
заклад дошкільної освіти
дошкільний вік
гурткова робота
вивчення англійської мови
вивчення іноземної мови
освітня діяльність
лексичний запас
фонетична компетенція
дошкільник
комунікативна компетенція
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Навчання дітей іноземної мови – це відносно новий вид освітньої діяльності у ЗДО. Недивно, що на шляху його реалізації у вихователів виникає багато запитань. Брак спеціалістів із дошкільної освіти, що володіють іноземною мовою, змушує залучати до цього процесу вчителів. Але навчання іноземної мови у дитячому садку кардинально відрізняється від цього процесу в школі, адже вимагає знань основ дошкільної педагогіки та психології. Педагог, який не володіє дошкільною лінгводидактикою, який би досвід і успіх у школі не мав, на жаль, не може забезпечити якісне навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
Описание: Шматко Т. В. Навчання дітей англійської мови в умовах гурткової роботи в ЗДО / Т. В. Шматко // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. – Полтава: ФОП Цьома С.П., 2019. Вип. 3. – С. 218-222.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15556
Appears in Collections:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
51.pdf299,27 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback