DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15525

Назва: Формування творчої особистості дошкільника засобами лялькового театру
Автори: Пилипенко, Н.В.
Ключові слова: дошкільник
дошкільна освіта
ляльковий театр
розвиток дитини
дитина
розвиток
формування особистості
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему формування творчої особистості дошкільника засобами лялькового театру. Наголошено на його ролі у всебічному розвитку дітей дошкільного віку. У Базовому компоненті дошкільної освіти зазначено, що метою діяльності закладу дошкільної освіти є забезпечення гармонійного розвитку кожної дитини, створення сприятливих умов для її особистісного становлення та творчої самореалізації. Театралізована діяльність є ефективним засобом педагогічного впливу на розвиток особистості дошкільника. Водночас, вона виступає як специфічний вид дитячої активності і один із найулюбленіших видів творчості
Опис: Пилипенко Н. В. Формування творчої особистості дошкільника засобами лялькового театру / Н. В. Пилипенко // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. – Полтава: ФОП Цьома С.П., 2019. Вип. 3. – С. 152-155.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15525
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2019 (3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf293,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок