DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15018

Назва: Застосування жанрово-інтерпретаційного методу формування виконавських умінь студентів у роботі над творами танцювального жанру
Автори: Песоцька, Л.В.
Ключові слова: жанрово-інтерпретаційний метод
танцювальний жанр
виконавські уміння
жанровий підхід
творчо-комунікативний блок методів навчання
музично-виконавське навчання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність жанрово-інтерпретаційного методу формування виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва, продемонстровано специфіку його застосування у навчальному процесі на прикладі роботи над творами танцювальної музики.
Опис: Песоцька Л. В. Застосування жанрово-інтерпретаційного методу формування виконавських умінь студентів у роботі над творами танцювального жанру / Л. В. Песоцька // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 жовт. 2019 р.) ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – С. 122-124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15018
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2019)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
ПЕСОЦЬКА.pdf130,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок