|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14720
|
Назва: | Використання мультфільмів у процесі ранньої профорієнтації дошкільників |
Автори: | Гнізділова, О.А. Лукашова, Ю.О. Дубовик, Ю.О. |
Ключові слова: | мультфільми рання профорієнтація профорієнтація ознайомлення дітей з професіями працелюбність дошкільники дошкільний заклад дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено особливості ранньої профорієнтації в дошкільному закладі. Доведено, що мультфільми є ефективним засобом ознайомлення дітей з професіями та виховання працелюбності. Виявлено, що профорієнтаційна робота у ЗДО носить пропедевтичний характер і не пов’язана з вибором професії, а спрямована на появу в дітей інтересу до професійної діяльності дорослих і бажання працювати. Схарактеризовано основні завдання профорієнтаційної роботи з дітьми в дошкільному закладі, реалізація яких можлива за умови включення мультиплікаційної продукції в освітній процес ЗДО. З’ясовано, що все більшої популярності, як засіб впливу на дитину, набирають мультфільми, які допомагають зробити процес засвоєння різноманітної інформації більш живим, цікавим, переконливим та виконують неабияку виховну, пізнавальну і розвивальну функції. Для проведення профорієнтаційної роботи з дошкільниками нами було проаналізовано низку радянських та сучасних мультфільмів, які націлені на виховання у дітей поваги до праці, ознайомлення їх із професійним світом дорослих. Під час аналізу нами було виявлено, що образ людини трудівника був яскраво висвітлений в часи радянського кінематографу, а на сучасному етапі розвитку комп’ютерних технологій режисери мультфільмів усе менше уваги приділяють темі професій і праці. Звернена увага на такі мультиплікаційні роботи як: «Ким бути?» («Союзмультфільм»), «Як Петрик П'яточкін слоників рахував» («Київнаукфільм»), «Три коти» (СTC Media і «Metrafilms») і «Калейдоскоп професій» («Кінокомпанія ПАРАМУЛЬТ»), які відзначаються виховною цінністю, цікавим сюжетом і гарним музичним супроводом, що допомагає привернути велику аудиторію маленьких глядачів й урізноманітнити процес профорієнтації дошкільників. Запропонована методика використання відеосюжетів із мультфільмів, яка передбачає три етапи роботи: а) пропедевтичний; б) переглядовий; в) рефлексивний (оцінний). Надано рекомендації вихователям, щодо впровадження мультфільмів у профорієнтаційний процес ЗДО. |
Опис: | Гнізділова О. Використання мультфільмів у процесі ранньої профорієнтації дошкільників / О. Гнізділова, Ю. Лукашова // Гуманізація навчально-виховного процесу: зб. наук. пр. / ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет" . - Харків, 2020. - № 1 (99). - С. 214-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14720 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|