DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10732
|
Название: | Розвиток емпатії у молодших школярів засобами художньої літератури |
Авторы: | Федотова, С.О. |
Ключевые слова: | емпатія молодший школяр художня література Елінор Портер дитяча література дитячі емоції |
Issue Date: | 2010 |
Краткий осмотр (реферат): | Посилений інтерес у вихованні дітей молодшого шкільного віку викликають ідеї розвитку почуттів засобами художньої літератури. Дитина, як чиста сторінка. Малюк поступово відкриває для себе такі
слова-поняття як любов, доброта, співчуття, жалість, вдячність тощо. Однак поки дитина не пережила ці почуття, слова залишаються лише формальними знаками. Дуже часто мама своєму маленькому говорить: "Я тебе люблю!". Дитина відповідає: "Я теж тебе люблю!", однак набагато пізніше усвідомлює, що любов – це турбота, ніжність, ласка, жалість. Сім'я, спілкування з рідними, з однолітками допомагають дитині пізнати почуття. Фольклорні твори, художня література є найдієвішими засобами, які уможливлюють активне переживання почуттів маленькою людиною, дозволяють зрозуміти їх, навчитися проектувати на оточуючий світ. |
Описание: | Федотова С. О. Розвиток емпатії у молодших школярів засобами художньої літератури / С. О. Федотова // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 175-179. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10732 |
Appears in Collections: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|