DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10732

Назва: Розвиток емпатії у молодших школярів засобами художньої літератури
Автори: Федотова, С.О.
Ключові слова: емпатія
молодший школяр
художня література
Елінор Портер
дитяча література
дитячі емоції
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Посилений інтерес у вихованні дітей молодшого шкільного віку викликають ідеї розвитку почуттів засобами художньої літератури. Дитина, як чиста сторінка. Малюк поступово відкриває для себе такі слова-поняття як любов, доброта, співчуття, жалість, вдячність тощо. Однак поки дитина не пережила ці почуття, слова залишаються лише формальними знаками. Дуже часто мама своєму маленькому говорить: "Я тебе люблю!". Дитина відповідає: "Я теж тебе люблю!", однак набагато пізніше усвідомлює, що любов – це турбота, ніжність, ласка, жалість. Сім'я, спілкування з рідними, з однолітками допомагають дитині пізнати почуття. Фольклорні твори, художня література є найдієвішими засобами, які уможливлюють активне переживання почуттів маленькою людиною, дозволяють зрозуміти їх, навчитися проектувати на оточуючий світ.
Опис: Федотова С. О. Розвиток емпатії у молодших школярів засобами художньої літератури / С. О. Федотова // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 175-179.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10732
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf264,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок