DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10729

Назва: Вірші "Mother Goose" як засіб формування вимови і базових граматичних знань дошкільників
Автори: Стиркіна, Ю.С.
Ключові слова: Вірші "Mother Goose"
навчання іноземної мови дошкільників
методи дошкільного навчання іноземної мови
артикуляційна база
мовний бар'єр
метод рольових ігор
римівки
пісні
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Автор розглядає можливості використання віршів „Mother Goose Rhymes” у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку і приходить до висновку, що їх можливо і потрібно використовувати. Автор наголошує на тому, що підґрунтям для раннього навчання іноземної мови є унікальні можливості гнучкої артикуляційної бази дошкільнят, відсутність у них мовних бар'єрів, прогресуюча потреба у комунікації та отриманні нових знань. У статті проаналізована сучасна література з цього питання, яка доводить можливість і необхідність використання римівок, пісень для оптимізації навчання іноземної мови дошкільників.
Опис: Стиркіна Ю. С. Вірші "Mother Goose" як засіб формування вимови і базових граматичних знань дошкільників / Ю. С. Стиркіна // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 163-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10729
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
31.pdf266,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок