DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10724

Назва: Шляхи реалізації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" на заняттях із ознайомлення з природою
Автори: Приступ, В.В.
Ключові слова: птахи
пернаті
зимуючі
провісники
годівниці
штучні гніздівлі
знайомство з птахами
дошкільник
базова програма „Я у Світі”
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Стаття містить методичні рекомендації до укладання конспектів занять із ознайомлення дошкільників з природою, зміст яких відповідає вимогам Базової програми „Я у Світі” і спрямований на реалізацію завдань сфери життєдіяльності „Природа”. Автор пропонує орієнтовні їх зразки на прикладі організації спостережень за зимуючими та перелітними птахами рідного краю у різних вікових групах.
Опис: Приступ В. В. Шляхи реалізації базової програми розвитку дитини дошкільного віку "Я у світі" на заняттях із ознайомлення з природою / В. В. Приступ // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 144-152.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10724
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf365,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок