DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10710

Назва: Значення педагогіки народознавства у сучасній національній системі виховання
Автори: Вашак, О.О.
Ключові слова: педагогіка народознавства
українська народна педагогіка
етнопедагогіка
педагогічна наука
національна система виховання
українська освіта
сім’я
педагог
педагогічні традиції
українське дошкілля
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається значення педагогіки народознавства у сучасній системі національного виховання. Піднімається проблема щодо недостатнього рівня знань або навіть повного незнання учасниками освітнього процесу основних аспектів народознавства, народної педагогіки, української етнопедагогіки. Наголошується на важливості створення національної системи виховання на засадах української народної педагогічної спадщини. Акцентується увага на проблемі збереження досягнень минулих поколінь та взаємозв’язку їх із науковою педагогікою, методологією, новітніми технологіями. Показана важливість запровадження інтегрованого підходу у вивченні народної педагогіки та наукової педагогіки у навчальних закладах держави.
Опис: Вашак О. О. Значення педагогіки народознавства у сучасній національній системі виховання / О. О. Вашак // Зб. наук. пр. «Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології» за матеріалами міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін». – Суми, 2015 р. - С. 101-109.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10710
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Значення педагогіки народознавства.pdf437,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок