DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10699

Назва: Аналіз ефективності державної програми дошкільної освіти в США "Хед старт"
Автори: Мельник, Н.І.
Ключові слова: програма розвитку дитини
варіативність та різноманітність програми
чинники ефективності програми
програма дошкільної освіти у США "Хед старт"
державна програма дошкільної освіти у США
дошкільна освіта
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано фактори ефективності державної програми дошкільної освіти в США, окреслено сутнісні особливості та визначено основні суперечності. Сучасні інтеграційні процеси в дошкільній освіті України обумовлюють врахування передового педагогічного досвіду економічно-розвинутих країн світу. Успішність навчання та виховання дітей дошкільного віку полягає в ефективності навчальної програми, що діє в дошкільній установі. Метою нашої статті є аналіз ефективності державної програми дошкільної освіти США „Хед Старт”, що дозволить розглянути перспективи використання досвіду американських педагогів у сучасних вітчизняних дошкільних установах.
Опис: Мельник Н. І. Аналіз ефективності державної програми дошкільної освіти в США "Хед старт" / Н. І. Мельник // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 94-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10699
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
17.pdf256,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок