DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10686
|
Назва: | Формування проективних умінь майбутніх магістрів дошкільної освіти |
Автори: | Іванюк, Г.І. |
Ключові слова: | проектування проективні вміння змістові модулі асистентська практика магістр дошкільної освіти майбутній педагог вихователь дошкільного закладу |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему формування проективних умінь майбутніх магістрів
дошкільної освіти в процесі асистентської практики. У процесі аналізу педагогічної теорії і практики з'ясовано основні суперечки між суспільними потребами в підготовці фахівців спроможних бути конкурентноздатними в швидкоплинному інформаційному просторі. Використано досвід організації та проведення асистентської практики за авторською
програмою. Розкрито формування проективних умінь у конкретних педагогічних ситуаціях у реальній професійно-педагогічній діяльності магістрів. |
Опис: | Іванюк Г. І. Формування проективних умінь майбутніх магістрів дошкільної освіти / Г. І. Іванюк // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб.
наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-
20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний
педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 59-65. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10686 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|