DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10685

Назва: Навчання іноземної мови дошкільників засобами фольклору (на прикладі німецької мови)
Автори: Зімакова, Л.В.
Тупиця, О.Ю,
Ключові слова: навчання іноземної мови
навчання дошкільників
навчання іноземної мови дошкільниками
заняття з іноземної мови
мовленнєвий розвиток
усна народна творчість
поетичні жанри фольклору
методи навчання
дошкільник
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі особливості опанування дошкільниками іноземної (німецької) мови засобами фольклору. Визначено мовленнєвий матеріал, який допоможе у цьому процесі. Вікові особливості дітей дошкільного віку, їх мовленнєвий розвиток обумовлює специфіку раннього навчання іноземної мови, а також характер професійної діяльності педагога. Дослідження Л. Виготського, І. Зимньої, В. Давидова, О. Леонтьєва, Ш. Амонашвілі, З. Футерман сконцентровані на центральних проблемах дошкільного віку: психологічному і особистісному розвитку, процесі оволодіння мовленням, засвоєнні соціальної дійсності, національної культури та духовного багатства інших народів.
Опис: Зімакова Л. В. Навчання іноземної мови дошкільників засобами фольклору (на прикладі німецької мови) / Л. В. Зімакова, О. Ю. Тупиця // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 52-58.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10685
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf268,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок