DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10684

Назва: Сучасні підходи до організації художньої праці, гурткової роботи, трудового виховання в умовах Полтавського дошкільного закладу № 40 "Ромашка"
Автори: Жовнір, О.В.
Ключові слова: Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 40 «Ромашка»
дошкільний навчальний заклад
трудове виховання
гурткова робота
дошкільна освіта
програма розвитку дитини дошкільного віку „Я у Світі”
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Полтавський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 40 «Ромашка» був відкритий по провулку Токарному в 1963 році. Заклад має 6 вікових груп, з них 4 – дошкільні та дві ясельні. Педагоги ПДНЗ № 40 одними з перших у місті Полтаві (з 1993 року) займаються гуртковою роботою з дошкільниками. Розпочинали цю справу за багатьма напрямами. Вихователі на основі власних уподобань, анкетування родин, аналізу вмінь і навичок своїх вихованців, визначали спрямування та тематику роботи гуртків. За результатами аналізу, одними з найефективніших виявились гуртки «Вишиваночка», яким займалася колишня завідувачка закладу Булавіна Людмила Яківна, «Умілі рученята», «Казкові стежинки», «Народознавчі цікавинки» та інші.
Опис: Жовнір О. В. Сучасні підходи до організації художньої праці, гурткової роботи, трудового виховання в умовах Полтавського дошкільного закладу № 40 "Ромашка" / О. В. Жовнір // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 48-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10684
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
9.pdf263,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок