DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10676

Назва: Специфіка профорієнтаційної роботи психолога дошкільного закладу
Автори: Гончарова, Н.О.
Ключові слова: психолог
робота психолога
дошкільний заклад
психолог дошкільного закладу
профорієнтаційна робота
преоптація
професійна інформація
професійна діагностика
форми профорієнтації
ігрова профорієнтація
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості профорієнтації психолога дошкільного закладу. Проаналізовано такі напрямки роботи психологічної служби, як професійна інформація та професійна діагностика з дітьми старшого дошкільного віку, їх вплив на подальше формування та становлення особистості дитини. Ринкова трансформація економіки України передбачає масштабні перетворення як у сфері економічних відносин, так і у сфері структурної модернізації виробництва. Сучасне виробництво внаслідок застосування новітніх технологій, гнучких та динамічних форм організації праці урізноманітнює характер праці, висуває нові вимоги до працівника, зокрема, підвищення його функціональної мобільності та універсалізації, адаптаційних можливостей, ініціати вності та самостійності в роботі.
Опис: Гончарова Н. О. Специфіка профорієнтаційної роботи психолога дошкільного закладу / Н. О. Гончарова // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 26-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10676
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
5.pdf274,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок