DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10671

Назва: Дефінітивна характеристика термінів щодо процесу виховання у старших дошкільників шанобливого ставлення до матері
Автори: Бутенко, О.
Ключові слова: процес виховання
дошкільники
виховання
старший дошкільний вік
моральне виховання
старший дошкільник
ставлення до матері
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): У контексті висвітлення різних аспектів проблеми виховання шанобливого ставлення до матері у старших дошкільників уважаємо за необхідне перш за все з’ясувати зміст таких корелюючих понять, як виховання, старший дошкільний вік, шанобливе ставлення, моральне виховання. Виховання як соціальне явище виникло разом із появою людського суспільства і властиве всім суспільно-економічним формаціям. Вихованість особистості насамперед проявляється в її ставленні до самої себе та до оточуючих, що є головною умовою її всебічного гармонійного розвитку. В основі такого ставлення лежать загальнолюдські цінності. Зважаючи на те, що дошкільний вік визнано фахівцями найсприятливішим періодом для формування особистості, у руслі нашого дослідження постає потреба пошуку найбільш ефективних шляхів виховання шанобливого ставлення до матері вже на цьому етапі дошкільного дитинства.
Опис: Бутенко О. Дефінітивна характеристика термінів щодо процесу виховання у старших дошкільників шанобливого ставлення до матері / О. Бутенко // Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти: зб. наук. праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19- 20 травня 2010 р. / М-во освіти і науки України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка [та ін.]. – Полтава, 2010. – С. 21-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10671
Розташовується у зібраннях:Сучасні тенденції розвитку теорії і практики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf242,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок