DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10542

Назва: Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів до естетотерапевтичної діяльності
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: естетотерапія
особистісно орієнтований підхід
професійна підготовка
майбутній учитель
початкова школа
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сутність поняття «особистісно орієнтований підхід», висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів до використання засобів естетотераії з позиції особистісно орієнтованого підходу. Одними із основних шляхів упровадження особистісно орієнтованого підходу у процесі підготовки студентів до естетотерапевтичної діяльності є: дотримання демократичного стилю спілкування у діаді «викладач – студент», перенесення акценту у функціях викладача на позицію фасилітатора; упровадження інноваційних технологій навчання. Формами організації навчального процесу підготовки студентів до використання естетотерапевтичних засобів з позиції особистісно орієнтованого підходу є: лекція-діалог, навчальна дискусія, тренінги, семінар-диспут та інші.
Опис: Мірошніченко Т. В. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів до естетотерапевтичної діяльності / Т. В. Мірошніченко // Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти : зб. наук. праць / [ за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Н. В. Ковалевська]. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 3. – С. 171-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10542
Розташовується у зібраннях:Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Мірошніченко.pdf690,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок