DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10524

Назва: Особливості використання навчально-виховних програм при вивченні студентами курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень»
Автори: Гришко, О.І.
Ключові слова: студенти
дошкільна освіта
навчально-виховна програма
дошкільники
логіко-математичний розвиток
дошкільний навчальний заклад
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті наголошено на необхідності відповідності викладання курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» у вищих навчальних закладах вимогам сучасної дошкільної освіти, охарактеризовано зміст сучасних навчально-виховних програм з точки зору забезпечення ефективного логіко-математичного розвитку дошкільників у ДНЗ.
Опис: Гришко О. І. Особливості використання навчально-виховних програм при вивченні студентами курсу «Теорія та методика формування елементарних математичних уявлень» / О. І. Гришко // Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти : зб. наук. праць / [ за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Н. В. Ковалевська]. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 3. – С. 84-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10524
Розташовується у зібраннях:Інноваційний потенціал професійної підготовки майбутніх фахівців початкової і дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Гришко.pdf701,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок