DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10477
|
Назва: | Сучасні уявлення про освітнє середовище як психолого-педагогічний феномен |
Автори: | Ковалевська, Н.В. Пасічніченко, А.В. |
Ключові слова: | уявлення освітнє середовище середовище простір освітньо-розвивальне середовище середовищний підхід розвивальне середовище інформаціно-розвивальне середовище |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття містить короткий огляд особливостей організації освітнього середовища на різних історичних етапах. Охарактеризовано моделі, типи й види середовищ, здійснено аналіз структурних компонентів освітнього середовища.
Авторами проаналізовано сучасні наукові праці, що містять тлумачення термінів «середовище», «середовищний підхід», «освітнє середовище», «освітньо-розвивальне середовище», «інформаційне середовище», «соціокультурне середовище». Визначено взаємозалежність середовищних процесів від ноосфери. Уточнено поняття «інформаційно-розвивальне середовище». |
Опис: | Ковалевська Н. В. Сучасні уявлення про освітнє середовище як психолого-педагогічний феномен / Н. В. Ковалевська, А. В. Пасічніченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. - № 10. – С. 50-61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10477 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|