DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10475
|
Назва: | Теоретико-методичні підходи герменевтики як педагогічного феномену у професійній підготовці майбутніх педагогів |
Автори: | Пасічніченко, А.В. Ковалевська, Н.В. |
Ключові слова: | герменевтика професійна підготовка майбутній педагог текст інтерпретація феномен |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Досліджено проблеми використання педагогічної герменевтики у процесі підготовки майбутнього педагога. Особливу увагу зосереджено на методиці використання літературного тексту у процесі реалізації герменевтичного підходу. |
Опис: | Пасічніченко А. В. Теоретико-методичні підходи герменевтики як педагогічного феномену у професійній підготовці майбутніх педагогів / А. В. Пасічніченко, Н. В. Ковалевська // Вісник Черкаського університету (Серія педагогічні науки). – Випуск № 34. – (327). – 2014. – С.109 – 114. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10475 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|