DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10475

Назва: Теоретико-методичні підходи герменевтики як педагогічного феномену у професійній підготовці майбутніх педагогів
Автори: Пасічніченко, А.В.
Ковалевська, Н.В.
Ключові слова: герменевтика
професійна підготовка
майбутній педагог
текст
інтерпретація
феномен
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми використання педагогічної герменевтики у процесі підготовки майбутнього педагога. Особливу увагу зосереджено на методиці використання літературного тексту у процесі реалізації герменевтичного підходу.
Опис: Пасічніченко А. В. Теоретико-методичні підходи герменевтики як педагогічного феномену у професійній підготовці майбутніх педагогів / А. В. Пасічніченко, Н. В. Ковалевська // Вісник Черкаського університету (Серія педагогічні науки). – Випуск № 34. – (327). – 2014. – С.109 – 114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10475
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Теоретико-методичні підходи герменевтики.pdf892,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок