DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10471
|
Назва: | Дитяче експериментування: реалії та перспективи |
Автори: | Карапузова, І.В. Бурсова, С.С. |
Ключові слова: | дитяче експериментування педагогічна технологія дошкільник дослід експеримент пізнавальні здібності дослідна діяльність у природі розвиток особистості |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті аналізуються особливості впровадження дитячого експериментування у практику роботи ДНЗ, що забезпечую оновлення дошкільної освіти на сучасному етапі та сприяє гармонійному розвиткові особистості дитини.
Автори розкривають значення, зміст, структуру проведення, методи й форми організації дослідно-експериментальної діяльності дітей дошкільного віку, зокрема у природі; доводять, що спеціально організована дослідницька діяльність дозволяє дітям самим добувати інформація про досліджувані об’єкти або явища, а педагогу зробити процес навчання максимально ефективним, що задовольняє природну допитливість дошкільнят і розвиваю їх пізнавальну активність. |
Опис: | Карапузова І. В. Дитяче експериментування: реалії та перспективи / І. В. Карапузова, С. С. Бурсова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – №9 (63). – С. 39-50. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10471 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|