DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10471

Назва: Дитяче експериментування: реалії та перспективи
Автори: Карапузова, І.В.
Бурсова, С.С.
Ключові слова: дитяче експериментування
педагогічна технологія
дошкільник
дослід
експеримент
пізнавальні здібності
дослідна діяльність у природі
розвиток особистості
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються особливості впровадження дитячого експериментування у практику роботи ДНЗ, що забезпечую оновлення дошкільної освіти на сучасному етапі та сприяє гармонійному розвиткові особистості дитини. Автори розкривають значення, зміст, структуру проведення, методи й форми організації дослідно-експериментальної діяльності дітей дошкільного віку, зокрема у природі; доводять, що спеціально організована дослідницька діяльність дозволяє дітям самим добувати інформація про досліджувані об’єкти або явища, а педагогу зробити процес навчання максимально ефективним, що задовольняє природну допитливість дошкільнят і розвиваю їх пізнавальну активність.
Опис: Карапузова І. В. Дитяче експериментування: реалії та перспективи / І. В. Карапузова, С. С. Бурсова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – №9 (63). – С. 39-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10471
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Дитяче експериментування.pdf923,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок