DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10465
|
Назва: | Використання здоров’язбережувальних технологій у період адаптації дітей до дошкільного навчального закладу |
Автори: | Гнізділова, О.А. Бурсова, С.С. |
Ключові слова: | здоров’я здоров’язбережувальні технології адаптація діти дошкільний навчальний заклад |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Переживши інноваційний бум і реформи ХХ століття, які значною мірою торкались проблеми забезпечення збереження здоров'я дітей, система дошкільної освіти вступила в новому столітті в стадію модернізації. Одним з основних завдань дошкільних навчальних закладів на сучасному етапі розвитку системи освіти є оптимізація оздоровчої діяльності. Ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, сучасні програми розвитку і виховання дитини дошкільного віку приділяють пріоритетну увагу здоров'язбережувальному вихованню дошкільників, яка полягає насамперед у тому, щоб навчити самих дітей свідомо ставитися до свого здоров'я, дбати про нього, розрізняти його стани, вміти надавати собі найпершу допомогу, прагнути до здорового способу життя. |
Опис: | Гнізділова О. А. Використання здоров’язбережувальних технологій у період адаптації дітей до дошкільного навчального закладу / О. А. Гнізділова, С. С. Бурсова // Загальна теорія здоровя та здоровязбереження : колективна монографія / за заг. ред. проф.. Ю. Д. Бойчука. – Харків: Вид. Рожко С. Г., 2017. – С. 361-367. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10465 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|