DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми музичне мистецтво

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 20 до 39 із 57
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Методи реалізації гуманістичних ідей виховання мистецтвом вітчизняних педагогів другої половини ХХ - початку ХХІ століттяГорбенко, С.С.
2023Методичні поради початкового етапу навчання у мистецькій школі в класі фортепіаноГорбушкіна, О.; Медведєва, Т.
2015Мораль и композиторское творчествоФилатова, Э.В.
2006Музика з методикою її викладанняЛобач, О.О.
2009Музичне мистецтва Західної Європи кінця ХVІ - початку ХІХ століттяДячук, Н.І.
2016Музичне мистецтво в народному святі: етнографічно-педагогічний вимірІрклієнко, В.С.
2013Музичне мистецтво в розвитку педагогічної майстерності початкових класів: історична ретроспективаЛавріненко, О.А.
2022Музичне мистецтво як засіб естетичного виховання дошкільників: актуальні питання сьогодення і минулогоДонченко, О.В.
2004Музичне мистецтво як засіб саморегуляції людини: історичний, соціальний, музично-теоретичний аспектиЄвстігнєєва, Н.І.
2023Науково-дослідницька діяльність студентів мистецького коледжу при опануванні дисципліни "Методика викладання фортепіано"Трусова, Е.
2000Огляд естетико-психологічних теорій впливу музичного мистецтва на особистістьЄвстігнєєва, Н.І.
2014Оперна студія при Полтавському державному педагогічному інституті імені В. Г. КороленкаДеримарко, Є.І.; Снігуренко, В.М.
2013Основні принципи навчання дітей музичному мистецтвуСтріхар, О.І.
2021Педагогічна спрямованість інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтваІрклієнко, В.С.
2023Педагогічні аспекти національного самоусвідомлення в роботі з дитячим ансамблем бандуристівФіліпова, О.; Коршунова, Н.
2020Підготовка бакалаврів спеціальності «Середня освіта (музичне мистецтво)» на основі компетентнісного підходуДем'янко, Н.Ю.
2005Підготовка майбутнього вчителя до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнівЄвстігнєєва, Н.І.
2000Поліфункціональність музичного мистецтва як детермінанта різнорівневого впливу на особистістьЄвстігнєєва, Н.І.
2020Програма і методичні рекомендації до Атестаційного Екзамену з професійної підготовки за додатковою спеціалізацією на здобуття освітнього ступеня «магістр» за освітньою програмою Середня освіта (Музичне мистецтво)Ірклієнко, В.С.; Сулаєва, Н.В.; Ремезова, Н.М.; Гринь, Ю.М.
2020Програма і методичні рекомендації до Атестаційного Екзамену з професійної підготовки за спеціальністю і предметною спеціалізацією на здобуття освітнього ступеня «магістр» за освітньою програмою Середня освіта (Музичне мистецтво)Ірклієнко, В.С.; Федій, О.А.; Ремезова, Н.М.
Відображення результатів від 20 до 39 із 57
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок