DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Наукові праці >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3400
|
Назва: | Підготовка майбутнього вчителя до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | автореферат саморегуляція підготовка майбутнього вчителя музичне мистецтво |
Дата публікації: | 2005 |
Короткий огляд (реферат): | Гуманістична спрямованість сучасної педагогічної науки і практики, ствердження особистісно орієнтованого підходу до навчання й виховання молоді зумовлені необхідністю підвищення якості освіти. Потужний інформаційний простір, високі освітянські вимоги до учнів, збільшення когнітивних, емоційних і комунікативних навантажень, ігнорування психогігієнічних норм організації навчання призводять до розвитку в учнів неприпустимих функціональних станів, що суттєво знижує навчальну успішність, негативно впливає на здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Реалізація оздоровчої функції школи як генерального напряму державної політики в галузі освіти (Національна доктрина розвитку освіти в Україні, Закони України «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту») можлива за умов професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до активізації внутрішніх адаптаційних резервів дитини – процесів саморегуляції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3400 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|