DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра музики >
Збірник наукових праць >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3400

Назва: Підготовка майбутнього вчителя до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: автореферат
саморегуляція
підготовка майбутнього вчителя
музичне мистецтво
Дата публікації: 2005
Короткий огляд (реферат): Гуманістична спрямованість сучасної педагогічної науки і практики, ствердження особистісно орієнтованого підходу до навчання й виховання молоді зумовлені необхідністю підвищення якості освіти. Потужний інформаційний простір, високі освітянські вимоги до учнів, збільшення когнітивних, емоційних і комунікативних навантажень, ігнорування психогігієнічних норм організації навчання призводять до розвитку в учнів неприпустимих функціональних станів, що суттєво знижує навчальну успішність, негативно впливає на здоров’я дітей молодшого шкільного віку. Реалізація оздоровчої функції школи як генерального напряму державної політики в галузі освіти (Національна доктрина розвитку освіти в Україні, Закони України «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту») можлива за умов професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до активізації внутрішніх адаптаційних резервів дитини – процесів саморегуляції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3400
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva17.pdf292,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок