DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми рекламний текст

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 4 із 4
Дата випускуНазваАвтор(и)
2009Композиція та комунікативна організація сучасного рекламного текстуТупиця, О.Ю.
2014Лінгвістичні аспекти англомовних рекламних текстівБурковська, Л.Д.
2014Роль соціальної міфотворчості під час створення дитячих брендів на ринку молочної продукції УкраїниДоценко, К.О.
2019Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної рекламиНарушевич-Васильєва, О.В.; Чаєнкова, О.К.
Відображення результатів від 1 до 4 із 4

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок