DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2009(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1275

Назва: Композиція та комунікативна організація сучасного рекламного тексту
Автори: Тупиця, О.Ю.
Ключові слова: композиція тексту
рекламний текст
висування
сильні позиції тексту
Дата публікації: 2009
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості композиції рекламних текстів. Автор звертає увагу на «сильні позиції» в їх змістовій організації. Розглянуто приклади реклами в сучасних німецьких журналах «Германія» і «Фокус».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1275
Розташовується у зібраннях:2009(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tupica.pdf933,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок