DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2019(30) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13398

Назва: Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами
Автори: Нарушевич-Васильєва, О.В.
Чаєнкова, О.К.
Ключові слова: стилістичні засоби синтаксису
мовленнєвий вплив
оцінна лексика
рекламний текст
рекламний заголовок
комунікативна інтенція
комунікативні стратегії
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано структурні, семантичні та комунікативно-прагматичні особливості заголовків текстів української комерційної реклами крізь призму реалізації стратегій непрямого комунікативного впливу на реципієнта. Визначено вагому роль заголовка як засобу привернення уваги й інтересу до рекламного повідомлення та репрезентанта його основної ідеї. Описано мовні прийоми актуалізації заголовка, використання яких сприяє успішній рекламній комунікації.
Опис: Нарушевич-Васильєва О. В. Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами / О. В. Нарушевич-Васильєва, О. К. Чаєнкова // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 30. – С. 99–103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13398
Розташовується у зібраннях:2019(30)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
NARUSHEVYCH.pdf154,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок