DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2019(30) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13398

Название: Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами
Авторы: Нарушевич-Васильєва, О.В.
Чаєнкова, О.К.
Ключевые слова: стилістичні засоби синтаксису
мовленнєвий вплив
оцінна лексика
рекламний текст
рекламний заголовок
комунікативна інтенція
комунікативні стратегії
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано структурні, семантичні та комунікативно-прагматичні особливості заголовків текстів української комерційної реклами крізь призму реалізації стратегій непрямого комунікативного впливу на реципієнта. Визначено вагому роль заголовка як засобу привернення уваги й інтересу до рекламного повідомлення та репрезентанта його основної ідеї. Описано мовні прийоми актуалізації заголовка, використання яких сприяє успішній рекламній комунікації.
Описание: Нарушевич-Васильєва О. В. Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами / О. В. Нарушевич-Васильєва, О. К. Чаєнкова // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 30. – С. 99–103.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13398
Appears in Collections:2019(30)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
NARUSHEVYCH.pdf154,03 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback