|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми музичне мистецтво
Відображення результатів від 20 до 39 із 57
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Методи реалізації гуманістичних ідей виховання мистецтвом вітчизняних педагогів другої половини ХХ - початку ХХІ століття | Горбенко, С.С. |
2023 | Методичні поради початкового етапу навчання у мистецькій школі в класі фортепіано | Горбушкіна, О.; Медведєва, Т. |
2015 | Мораль и композиторское творчество | Филатова, Э.В. |
2006 | Музика з методикою її викладання | Лобач, О.О. |
2009 | Музичне мистецтва Західної Європи кінця ХVІ - початку ХІХ століття | Дячук, Н.І. |
2016 | Музичне мистецтво в народному святі: етнографічно-педагогічний вимір | Ірклієнко, В.С. |
2013 | Музичне мистецтво в розвитку педагогічної майстерності початкових класів: історична ретроспектива | Лавріненко, О.А. |
2022 | Музичне мистецтво як засіб естетичного виховання дошкільників: актуальні питання сьогодення і минулого | Донченко, О.В. |
2004 | Музичне мистецтво як засіб саморегуляції людини: історичний, соціальний, музично-теоретичний аспекти | Євстігнєєва, Н.І. |
2023 | Науково-дослідницька діяльність студентів мистецького коледжу при опануванні дисципліни "Методика викладання фортепіано" | Трусова, Е. |
2000 | Огляд естетико-психологічних теорій впливу музичного мистецтва на особистість | Євстігнєєва, Н.І. |
2014 | Оперна студія при Полтавському державному педагогічному інституті імені В. Г. Короленка | Деримарко, Є.І.; Снігуренко, В.М. |
2013 | Основні принципи навчання дітей музичному мистецтву | Стріхар, О.І. |
2021 | Педагогічна спрямованість інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | Ірклієнко, В.С. |
2023 | Педагогічні аспекти національного самоусвідомлення в роботі з дитячим ансамблем бандуристів | Філіпова, О.; Коршунова, Н. |
2020 | Підготовка бакалаврів спеціальності «Середня освіта (музичне мистецтво)» на основі компетентнісного підходу | Дем'янко, Н.Ю. |
2005 | Підготовка майбутнього вчителя до використання музики як засобу саморегуляції функціонального стану учнів | Євстігнєєва, Н.І. |
2000 | Поліфункціональність музичного мистецтва як детермінанта різнорівневого впливу на особистість | Євстігнєєва, Н.І. |
2020 | Програма і методичні рекомендації до Атестаційного Екзамену з професійної підготовки за додатковою спеціалізацією на здобуття освітнього ступеня «магістр» за освітньою програмою Середня освіта (Музичне мистецтво) | Ірклієнко, В.С.; Сулаєва, Н.В.; Ремезова, Н.М.; Гринь, Ю.М. |
2020 | Програма і методичні рекомендації до Атестаційного Екзамену з професійної підготовки за спеціальністю і предметною спеціалізацією на здобуття освітнього ступеня «магістр» за освітньою програмою Середня освіта (Музичне мистецтво) | Ірклієнко, В.С.; Федій, О.А.; Ремезова, Н.М. |
Відображення результатів від 20 до 39 із 57
|