Шукати в архіві
Детальніший пошук
Домівка
Перегляд
Фонди
та зібрання
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Зареєстрованим:
Оновлення на e-mail
Мій архів матеріалів
вхід зареєстрованим
користувачам
Обліковий запис
Довідка
Про DSpace
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University
>
Перегляд зібрання за групою - Теми здоров’язбережувальні компетентності
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Ґ
І
Ї
Є
А
Б
В
Г
Д
Е
Ж
З
И
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
за датою випуску
по заголовку
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Відображення результатів від 3 до 10 із 10
< назад
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2017
Концептуальні засади підготовки вчителів трудового навчання до використання здоров’язбережувальних технологій у позаурочній художньо-технічній діяльності учнів
Андрощук, І.П.
2019
Формування базових компетентностей майбутніх учителів основ здоров’я
Новописьменний, С.А.
;
Дмитренко, Н.
2016
Формування здоров'язбережувальних компетенцій на уроках основ здоров'я
Йосипенко, О.М.
2019
Формування здоров’язбережувальних компетентностей майбутнього вчителя освітньої галузі «технології»
Хлопов, А.М.
2017
Формування здоров’язбережувальних компетентностей учнівської молоді в контексті освітньої галузі «технології»
Чемшит, В.Г.
2021
Формування здоров’язбережувальної компетентності здобувачів освіти фахового медико-фармацевтичного коледжу на заняттях біології і екології
Воробйова, О.
2019
Формування здоров’язбережувальної компетентності учнівської молорді в контексті реалізації наскрізної змістової лінії «здоров’я і безпека» оновлених програм з трудового навчання та технології
Чемшит, В.Г.
2021
Формування здоровя’збережувальної компетентності як напрям реалізації цілей сталого розвитку
Дудко, С.Г.
Відображення результатів від 3 до 10 із 10
< назад
Програмне забезпечення DSpace
Авторські права © 2002-2005
Массачусетський технологічний інститут
та
Х’юлет Пакард
-
Зворотний зв’язок