DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18340
|
Назва: | Формування здоровя’збережувальної компетентності як напрям реалізації цілей сталого розвитку |
Автори: | Дудко, С.Г. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні компетентності ключові компетентності освітній процес освіта сталого розвитку державні стандарти цілісний підхід освітня галузь |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито актуальність проблематики формування здоров’язбережувальної компетентності як необхідної умови для здорового та безпечного життя, що має сприяти досягненню глобальних цілей сталого розвитку суспільства. Проаналізовано нормативно-правові документи в галузі освіти, які спрямовують освітній процес на необхідність цілісного підходу до формування здоров’язбережувальної компетентності, засвідчують потребу в новому розумінні педагогами ролі здоров’я, що дасть можливість кожному громадянину жити повноцінним сталим життям. Зазначається, що сформована здоров’язбережувальна компетентність випускника освітнього закладу збагачує комплексний розвиток його особистості на засадах сталого розвитку суспільства. |
Опис: | Дудко С. Г. Формування здоровя’збережувальної компетентності як напрям реалізації цілей сталого розвитку. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 96-101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18340 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|