DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14059

Назва: Формування базових компетентностей майбутніх учителів основ здоров’я
Автори: Новописьменний, С.А.
Дмитренко, Н.
Ключові слова: здоров’язбережувальні компетентності
дослідницько-аналітичні компетентності
управлінські компетентності
технологічні компетентності
організаційні компетентності
базові компетентності
компетентнісний підхід
компетентність
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): статті проаналізовано особливості формування базових компетентностей й майбутніх учителів здоров’я в практиці вітчизняної та світової педагогічної науки. Обґрунтовано структуру та особливості формування здоров’язбережувальної компетентності. Визначено дослідницько-аналітичні, технологічні, організаційні та управлінські компетентності вчителя основ здоров’я. Базові компетентності майбутніх учителів основ здоров’я – це структурно класифіковані комплекси здатностей майбутніх учителів основ здоров’я застосовувати знання, уміння і навички якості особистості, які служать певною стандартизованою основою для відображення специфіки й забезпечення якості виконання професійних завдань учителя з основ здоров’я і орієнтують на освіту протягом життя. Базові компетентності майбутніх учителів основ здоров’я складаються із 4 груп компетентностей: стандартних (дослідницько-аналітичних, технологічних, організаційних, управлінських), інформаційно-комунікаційних, педагогічних та здоров’язбережувальних компетентностей. Під здоров’язбережувальними компетентностями будемо розуміти здатності: застосовувати знання та навички з медичних, педагогічних та психологічних методів впливу на педагогічний колектив та колектив вихованців; надавати долікарську допомогу під час раптових серцево-судинних захворювань та порушень діяльності дихальної системи; надавати долікарську допомогу під час кровотеч; надати долікарську допомогу під час травм опорно-рухового апарату; проводити профілактику поширення інфекційних хвороб; надавати долікарську допомогу в умовах епідемії ВІЛ; надавати рекомендації щодо ведення здорового способу життя; виконувати загальний класичний масаж; виконувати самомасаж; до саморегуляції. Проаналізовано особливості формування базових компетентностей майбутніх вчителів здоров’я в практиці вітчизняної та світової педагогічної науки. Визначено, що здоров’язбережувальна компетентність передбачає не тільки медично-валеологічну інформативність, але й застосування здобутих знань на практиці, володіння методиками зміцнення здоров’я й запобігання захворюванням. Перспективи подальших досліджень полягають у розробці методичних рекомендацій щодо формування базових компетентносте й майбутніх вчителів здоров’я.
Опис: Новописьменний С. Формування базових компетентностей майбутніх учителів основ здоров’я / С. Новописьменний, Н. Дмитренко // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 5. – С. 83-90.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14059
Розташовується у зібраннях:2019(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
NOVOPYSMENNYI.pdf138,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок