DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми діалог
Відображення результатів від 21 до 28 із 28
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2015 | Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження | Дьяконов, Г.В. |
2011 | Психолого-педагогічні чинники педагогічної дії в системі вчитель-учень, викладач-студент | Коваль, П.М. |
2022 | Релігійні права і свободи у сприянні державно-конфесійному діалогу як фактору демократичного поступу України в умовах російської агресії та сучасної геополітичної ситуації | Бучма, О. |
2018 | Рецепція поглядів Мартіна Бубера в російській філософській думці (Л.Шестов, М.Бердяєв, С.Франк, М.Бахтін) | Салій, А.В. |
2019 | Теоретико-методологічний потенціал етнофункціонального підходу у формуванні ціннісно-смислових засад сучасної комунікації | Кравченко, А.П.; Коваленко, М.В. |
2021 | Теоретико-методологічні основи педагогічної взаємодії у початковій школі | Семеновська, Л.А. |
2015 | Філософські аспекти діалогізаціїї освіти: контекстуальний вимір становлення культурного простору | Троїцька, О.М. |
2022 | Формування державно-конфесійних відносин та діалогу в Україні: історична ретроспектива та сучасний стан | Бучма, І. |
Відображення результатів від 21 до 28 із 28
|