DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Рідний край >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9845
|
Назва: | Залучення творчості Олеся Гончара до методичної теорії і практики навчання літератури |
Автори: | Романишина, Н. |
Ключові слова: | Олесь Гончар методичні концепти методична інтерпретація новела методика навчання української літератури шкільне викладання української літератури новела "Модри Камень" |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Автор статті визначає актуальні методичні концепти Олеся Гончара, способи їх реалізації у площині системного вивчення теорії та практики шкільного викладання української літератури. Обґрунтовано, що
творчість письменника є вдалим унаочненням технології формалізації і передавання літературних знань в аспектах оволодіння майбутніми вчителями-словесниками компетентністю філологічного аналізу творів, пошуку розв’язання дидактичної проблеми в дискусії, визначення змісту шкільного курсу національного письменства, виявлення гуманістичного потенціалу особистості та професіонала тощо.
Запропонована методична інтерпретація програмової новели «Модри Камень» орієнтує на зміщення акцентів із пояснення морального, етичного аспектів твору, ідеологічного контексту на осмислення художніх особливостей. Орієнтовну мету вивчення твору можна визначити як опанування алгоритму декодування глибинного внутрішнього змісту, розкриття можливостей різночитання-відкриття нових смислів тексту. |
Опис: | Романишина Н. Залучення творчості Олеся Гончара до методичної теорії і практики навчання літератури / Н. Романишина // Рідний край : альм. Полтав. нац. пед. ун-ту / голов. ред. М. Степаненко. – Полтава, 2018. – №1 (38). - С. 123-127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9845 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|