DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9072
|
Назва: | Педагогічні ідеї В.М. Верховинця у сучасній початковій школі |
Автори: | Дем'янко, Н.Ю. |
Ключові слова: | Верховинець В.М. педагогічні ідеї початкова школа |
Дата публікації: | 2000 |
Короткий огляд (реферат): | Серед концептуальних положень реформування системи освіти в Україні провідними є її національна спрямованість, невіддільність від національного ґрунту, органічне поєднання з історією і традиціями українського народу, необхідність пізнання, всебічного осмислення і раціонального застосування у сучасному навчально-виховному процесі усіх найкращих пластів вітчизняної педагогіки, забороненої чи навмисно забутої спадщини її провідних творців. Серед них – репресований, розстріляний і посмертно реабілітований видатний український педагог, музикознавець, етнограф, хореограф, диригент і композитор Василь Миколайович Верховинець (Костів) (1880-1938).
Своєю багатогранною творчістю він зробив вагомий внесок у розвиток теорії і практики виховання. |
Опис: | Дем’янко Н. Ю. Педагогічні ідеї В.М. Верховинця у сучасній початковій школі / Н. Ю. Дем’янко // Початкова школа. – 2000 р. – № 2. – С. 56-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9072 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|