DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра музики >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9072

Назва: Педагогічні ідеї В.М. Верховинця у сучасній початковій школі
Автори: Дем’янко, Н.Ю.
Ключові слова: Верховинець В.М.
педагогічні ідеї
початкова школа
Дата публікації: 2000
Короткий огляд (реферат): Серед концептуальних положень реформування системи освіти в Україні провідними є її національна спрямованість, невіддільність від національного ґрунту, органічне поєднання з історією і традиціями українського народу, необхідність пізнання, всебічного осмислення і раціонального застосування у сучасному навчально-виховному процесі усіх найкращих пластів вітчизняної педагогіки, забороненої чи навмисно забутої спадщини її провідних творців. Серед них – репресований, розстріляний і посмертно реабілітований видатний український педагог, музикознавець, етнограф, хореограф, диригент і композитор Василь Миколайович Верховинець (Костів) (1880-1938). Своєю багатогранною творчістю він зробив вагомий внесок у розвиток теорії і практики виховання.
Опис: Дем’янко Н. Ю. Педагогічні ідеї В.М. Верховинця у сучасній початковій школі / Н. Ю. Дем’янко // Початкова школа. – 2000 р. – № 2. – С. 56-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9072
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Демянко_Педагогічні ідеї.pdf219,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок