DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8654

Название: Оптимізація оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з образотворчого мистецтва
Авторы: Мужикова, І.М.
Ключевые слова: образотворча діяльність дітей
навчальні досягнення
об’єкти оцінювання
критерії оцінювання
Issue Date: 2010
Краткий осмотр (реферат): Для сьогодення є характерним визнання важливості образотворчого мистецтва як засобу освіти, розвитку і духовного виховання особистості. За домінуючої ролі активної художньої діяльності і створення умов для художньо-творчого самовираження дітей у загальноосвітніх навчальних закладах забезпечується розвиток особистіно-ціннісного ставлення учнів до мистецтва, здатності до сприймання, розуміння і творення художніх образів, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні особистості. У статті автор з’ясовує причини виникнення проблем, пов’язаних із оцінюванням навчальної діяльності учнів початкової школи з образотворчого мистецтва.
Описание: Мужикова І. Оптимізація оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з образотворчого мистецтва / І. Мужикова // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О. Сухомлинського : Збірник наукових праць / За ред. В.Д. Будака, О.М. Пєхоти. – Випуск 1.30. – Миколаїв: МДУ ім. В.О. Сухомлинського, 2010. – С. 209 – 214.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8654
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Muz.5.10.pdf140,53 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback