DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8654
|
Назва: | Оптимізація оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з образотворчого мистецтва |
Автори: | Мужикова, І.М. |
Ключові слова: | образотворча діяльність дітей навчальні досягнення об’єкти оцінювання критерії оцінювання |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Для сьогодення є характерним визнання важливості образотворчого мистецтва як засобу освіти, розвитку і духовного виховання особистості. За домінуючої ролі активної художньої діяльності і створення умов для художньо-творчого самовираження дітей у загальноосвітніх навчальних закладах забезпечується розвиток особистіно-ціннісного ставлення учнів до мистецтва, здатності до сприймання, розуміння і творення художніх образів, потреби в художньо-творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні особистості. У статті автор з’ясовує причини виникнення проблем, пов’язаних із оцінюванням навчальної діяльності учнів початкової школи з образотворчого мистецтва. |
Опис: | Мужикова І. Оптимізація оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з образотворчого мистецтва / І. Мужикова // Науковий вісник Миколаївського державного університету ім. В.О. Сухомлинського : Збірник наукових праць / За ред. В.Д. Будака, О.М. Пєхоти. – Випуск 1.30. – Миколаїв: МДУ ім. В.О. Сухомлинського, 2010. – С. 209 – 214. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8654 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|