DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8651
|
Назва: | Оцінювання навчальних досягнень студентів у контесті кредитно-модульної системи |
Автори: | Мужикова, І.М. |
Ключові слова: | підготовка вчителів образотворчого мистецтва модульно-рейтингова система Болонська система |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Інновації у галузі організації та змісту навчального процесу у вищій школі, пов’язані із реалізацією ідей Болонського процесу, покликані забезпечити формування у студентів стійких знань, умінь та навичок, підвищення їх якості і систематизацію; створення багатоступеневої системи контролю особистих досягнень студентів; розширення можливостей для всебічного розкриття здібностей студентів, розвитку їх творчого потенціалу; стимулювати самостійну роботу студентів, уміння раціонально витрачати свій час. Таким чином, запровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих закладах освіти спонукає до уточнення та конкретизації змісту об’єктів та критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів у процесі опанування дисциплін циклу образотворчого мистецтва, вимагає поглибленого дослідження умов за яких стане можливим виявлення та вимірювання у майбутніх учителів образотворчого мистецтва рівня сформованості їх творчого та ціннісного досвіду. |
Опис: | Мужикова І. Оцінювання навчальних досягнень студентів у контесті кредитно-модульної системи /І. Мужикова // Мистецька освіта: зміст, технології, менеджмент / Ред. кол. В. М. Мадзігон (гол.ред) та інші. – К.:ТОВ "ТОНАР", 2007. – С. 50–53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8651 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|