DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8415

Назва: Стан використання домашнього хімічного експерименту в основній школі
Автори: Сташко, Л.М.
Ключові слова: основна школа
хімічна освіта
хімічний експеримент
вивчення хімії
шкільна хімічна освіта
домашній хімічний експеримент
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): У Концепції шкільної хімічної освіти передбачено, що основними завданнями навчання хімії є здобуття учнями загальноосвітнього мінімуму хімічних знань, необхідних для творчої самореалізації особистості, розуміння природничо-наукової картини світу та вироблення екологічного стилю мислення. Слід зазначити, що якісне навчання хімії в школі неможливе без застосування хімічного експерименту.
Опис: Сташко Л. М. Стан використання домашнього хімічного експерименту в основній школі / Л. М. Сташко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 371-373.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8415
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
177.pdf201,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок