DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8022

Название: Психологічні особливості типів взаємодії в освітніх системах
Авторы: Седих, К.В.
Ключевые слова: освітні системи
школа
вчитель
педагогічний процес
типи спілкування
взаємодія освітніх систем
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): В умовах актуальних соціально-економічних змін в українському суспільстві суттєво ускладнилась та набула ознак кризи взаємодія соціальних систем різного рівня організації. З метою вивчення сутнісних ознак взаємодії в даних системах та її оптимізації, спираючись на синергетичну системну теорію, проводилися дослідження особливостей типів взаємодії в освітніх системах (школі, коледжі та ВНЗ).
Описание: Седих К. В. Психологічні особливості типів взаємодії в освітніх системах / К. В. Седих // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ. семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.)[Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих, В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 257-261.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8022
Appears in Collections:Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція

Files in This Item:

File Description SizeFormat
48.pdf338,88 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback