DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8022
|
Назва: | Психологічні особливості типів взаємодії в освітніх системах |
Автори: | Седих, К.В. |
Ключові слова: | освітні системи школа вчитель педагогічний процес типи спілкування взаємодія освітніх систем |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах актуальних соціально-економічних змін в українському суспільстві суттєво ускладнилась та набула ознак кризи
взаємодія соціальних систем різного рівня організації. З метою вивчення сутнісних ознак взаємодії в даних системах та її оптимізації,
спираючись на синергетичну системну теорію, проводилися дослідження особливостей типів взаємодії в освітніх системах (школі,
коледжі та ВНЗ). |
Опис: | Седих К. В. Психологічні особливості типів взаємодії в освітніх системах / К. В. Седих // Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція. Зб. наук. праць за матеріалами Всеукр. наук.-практ.
семінару з міжнар. участю (м. Полтава, 23 березня 2017 р.)[Електронний ресурс] / ред. колегія: С.Д. Максименко, М.І. Степаненко, С.М. Шевчук, Н.В. Сулаєва, К.В. Седих,
В.Ф. Моргун (відп. за випуск). – Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2017. –С. 257-261. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8022 |
Розташовується у зібраннях: | Багатовимірність особистості: теорія, психодіагностика, корекція
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|