DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2016(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7734
|
Назва: | Теоретичні засади формування вторинної мовної особистості вчителя іноземних мов у процесі фахової підготовки |
Автори: | Скоробагата, О.М. |
Ключові слова: | підготовка вчителя міжкультурна комунікація мовна особистість іноземна мова вторинна мовна особистість |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі формування вторинної мовної особистості майбутнього вчителя-словесника. Основна увага автора приділена аналізу поняття «мовна особистість», «вторинна мовна особистість». Відзначається кореляція ступеня сформованості вторинної мовної особистості з її здатністю до здійснення міжкультурної комунікації. Автором здійснено спроби окреслити узагальнену структуру вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземних мов, визначити основні умови формування вторинної мовиної особистості в теорії та методиці навчання іноземних мов. |
Опис: | Скоробагата О. М. Теоретичні засади формування вторинної мовної особистості вчителя іноземних мов у процесі фахової підготовки / О. М. Скоробагата // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 18. – С. 321–328. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7734 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|