DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3842
|
Назва: | Освітня парадигма третього тисячоліття |
Автори: | Помогайбо, В.М. |
Ключові слова: | освіта освітня парадигма |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Традиційна, або класична парадигма освіти, яка сформувалася на початку ХІХ століття, сьогодні практично вичерпала себе і не відповідає потребам сучасного суспільства. Майже всі дослідники освіти констатують стан класичної парадигми освіти як кризовий, бо вона орієнтована переважно на репродуктивне знання, яке, до того ж, розмежоване на окремі дисципліни. Така освіта формує у свідомості учня відносно автономні, замкнуті системи інформації, які потім шаблонно використовуються у різних видах діяльності. Крім того, за швидкого зростання обсягу наукової інформації значна частка знання людини перетворюється на мертвий багаж, який не затребується у майбутній практичній діяльності. Класична модель освіти не забезпечує формування у людини механізмів адаптації до сучасних темпів мінливості світу, які продовжують наростати. Сучасне мінливе життя потребує наявності у людини не лінійного, а ймовірнісного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3842 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|