DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3466
|
Название: | Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми учителями початкових класів |
Авторы: | Мужикова, І.М. |
Ключевые слова: | образотворче мистецтво вивчення образотворчого мистецтва вчитель початкових класів |
Issue Date: | 2008 |
Краткий осмотр (реферат): | Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу, що діє у багатьох зарубіжних країнах й опановується провідними вищими навчальними закладами України, має суттєво вплинути на якість вищої освіти та забезпечити конкурентоспроможність випускників на європейському рівні праці. Кредитно-модульна система організації навчання запроваджується з метою подальшої демократизації навчального процесу, організації найбільш раціонального і ефективного засвоєння знань, стимулювання суб’єктів учіння до систематичної навчальної праці, посилення мотиваційного компоненту, формування самооцінювальних дій і перетворення контролю на дієвий механізм управлінського процесу. В статті розглянуто систему методичного забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми учителями початкових класів. З’ясовано можливості діагностування засвоєного студентами навчального матеріалу в умовах кредитно-модульної системи. |
Описание: | Мужикова І. Методичне забезпечення процесу вивчення образотворчого мистецтва майбутніми учителями початкових класів / І. Мужикова // Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)/ За заг. ред. проф. Є.І. Коваленко– Ніжин : Видавництво НДУ ім. М. Гоголя, 2008. – № 4. – С. 108–110. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3466 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|