DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3427

Назва: Моделювання музично-комунікативних ситуацій
Автори: Лобач, О.О.
Ключові слова: комунікація
музична комунікація
моделювання
музично-комунікативна ситуація
спілкування
діалог
емоційна подія
субєктивна емоційна програма
Дата публікації: 2001
Короткий огляд (реферат): На сьогодні за терміном “комунікація» закріпилося значення процесу передавання інформації за допомогою різноманітних знакових засобів. У науковій літературі виокремлюється комунікативний аспект спілкування, порівнюються мета, функції, закономірності та умови процесів комунікації та спілкування. Зокрема, М.С.Каган наголошує, що комунікація передбачає функціональну нерівність сторін, тому вона безособистісна, монологічна, однонаправлена, облігаторна, а спілкування визнається зв’язком рівних, звідси, його інтенціональність, діалогічність, добровільність, досягнення спільності, врахування індивідуальності партнера. Справедливо підкреслюють, що спілкування й комунікація однаково необхідні людині в різних ситуаціях, тому що вимагають здатності поєднувати позиції адресата й адресанта. Проте, нюанси спілкування й діалогу часто не помічаються.
Опис: Моделювання музично-комунікативних ситуацій // Теорія і методика мистецької освіти: Зб. наук. Праць / Ред. колегія О.П.Щолокова та ін. – Вип. 2.– К.: НПУ, 2001. – С. 19 – 27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3427
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lobach14.pdf182,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок