DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3424
|
Назва: | Інтеграція різних видів мистецтв через загальний емоційний знак |
Автори: | Лобач, О.О. |
Ключові слова: | інтеграція інтеграція мистецтв |
Дата публікації: | 2007 |
Короткий огляд (реферат): | Невід’ємним компонентом шкільної освіти та виховання є державна освітня галузь “Естетична культура”, сучасна концепція якої ґрунтується на принципі інтеграції. Проблему інтеграції в навчальному процесі в цілому досліджували вітчизняні та зарубіжні вчені, а саме: М. Лешенко, М. Махмутов, В. Разумовський, О. Савченко, С. Якименко та ін. вважають інтегративні процеси головною тенденцією в педагогіці; В. Ільченко здійснює інтеграцію знань на основі фундаментальних закономірностей природи; С. Архангельський, С. Васильєва, М. Гаранович, А. Пінський, І. Яковлєв висвітлюють сутність, форми та види інтеграції, психолого-педагогічні умови її реалізації. С. Клепко розглядає інтеграцію освіти у філософському аспекті та наголошує на глобальності проблеми інтеграції: “Гармонійна цілісність науки, підкріплена екологічним синтезом з іншими галузями культури – філософією, мистецтвом – умова пізнання світу як цілісності”. |
Опис: | Інтеграція різних видів мистецтв через загальний емоційний знак // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. Наук. ед. – Вип. 32 / За заг. ред. Академ. АПН України М.Б. Євтуха; укл. О.В. Михайличенко. – К.: Вид. центр КНДУ, 2007. – С. 134 – 138. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3424 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|