DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3423
|
Назва: | Емоційне виховання школярів на уроках риторики |
Автори: | Лобач, О.О. |
Ключові слова: | емоційна культура риторика емоційне виховання |
Дата публікації: | 2000 |
Короткий огляд (реферат): | Морально-естетичний, духовний потенціал оратора-майстра базується на емоційній культурі, що дає успіх у керуванні власними емоціями, емоціями аудиторії, дає можливість орієнтуватися в “симфонії почуттів” слухачів, нейтралізувати одні й викликати інші емоції, які дарують багатющий спектр позитивних почувань: «Ораторська проза, виплекана духом, серцем талановитого оратора, має всі ознаки мистецького твору, бо в ній є музика серця автора, поезія одухотвореної думки, а в ній переливається веселкою фарби краси божественного логосу, виголошеного в ім’я істини, добра й любові”. |
Опис: | Емоційне виховання школярів на уроках риторики // Риторизація педагогічного про¬цесу в умовах реформу¬вання освіти (З досвіду роботи вчителів початкових класів, учителів російської мови, російської та зарубіжної літератури школи-гімназії № 33 м. Полтави): Зб. Науково-методичних матері¬алів / Укл. Г.О.Нарєжна. – Полтава: ПОІПОПП, 2000. – С. 11 – 24. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3423 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|