DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3423

Назва: Емоційне виховання школярів на уроках риторики
Автори: Лобач, О.О.
Ключові слова: емоційна культура
риторика
емоційне виховання
Дата публікації: 2000
Короткий огляд (реферат): Морально-естетичний, духовний потенціал оратора-майстра базується на емоційній культурі, що дає успіх у керуванні власними емоціями, емоціями аудиторії, дає можливість орієнтуватися в “симфонії почуттів” слухачів, нейтралізувати одні й викликати інші емоції, які дарують багатющий спектр позитивних почувань: «Ораторська проза, виплекана духом, серцем талановитого оратора, має всі ознаки мистецького твору, бо в ній є музика серця автора, поезія одухотвореної думки, а в ній переливається веселкою фарби краси божественного логосу, виголошеного в ім’я істини, добра й любові”.
Опис: Емоційне виховання школярів на уроках риторики // Риторизація педагогічного про¬цесу в умовах реформу¬вання освіти (З досвіду роботи вчителів початкових класів, учителів російської мови, російської та зарубіжної літератури школи-гімназії № 33 м. Полтави): Зб. Науково-методичних матері¬алів / Укл. Г.О.Нарєжна. – Полтава: ПОІПОПП, 2000. – С. 11 – 24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3423
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lobach10.pdf186,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок