|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3419
|
Назва: | Виховання культури емоцій як умова профілактики агресивності школярів |
Автори: | Лобач, О.О. |
Ключові слова: | агресивність виховання культури емоцій ворожість |
Дата публікації: | 1999 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна педагогіка спирається на гуманістичні принципи, розглядає дитину з оптимістичних позицій, намагається зберегти й виховати унікальну особистість, орієнтує дитину на засвоєння загальнолюдських цінностей, дбає про створення умов для зростання почуття Лю¬дини в людині. Але хотілося б акцентувати увагу на тому, що перед нами постає не абстрактна (ідеальна, можлива) людина, а реальна, з її труднощами і життєвими драмами, невдово-леннями і слабкостями. Перед ними, як не дивно, педагог відчуває страх, тому що працювати з “безпроблемною” дитиною, безумовно, простіше. А що ж відчуває дитина, коли стикається з власними негативізмами, хибними почуттями й емоціями, дратівливістю? Той же самий жах. Можливо, потрібно не лякатися їх, а навчитися працювати з недоліками, опановуючи емоційно-почуттєвий світ переживань і хвилювань. До таких небажаних емоціональних якостей особистості відноситься, зокрема, агресивність і ворожість. |
Опис: | Виховання культури емоцій як умова профі¬лактики агресивності школярів // Збірник наукових праць: Вісник Полтавського державного педагогічного інституту імені В.Г.Короленка. – Випуск 1 (5). – Полтава: ПДПУ імені В.Г.Короленка, 1999. – Серія “Педагогічні науки”. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3419 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|