DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3399
|
Назва: | Особливості прояву функціональних станів у молодших школярів |
Автори: | Євстігнєєва, Н.І. |
Ключові слова: | функціональний стан стомлення емоційне та операційне напруження методи оцінки функціонального стану динаміка розумової працездатності оптимізація навчального процесу |
Дата публікації: | 2005 |
Короткий огляд (реферат): | У процесі навчання в учнів початкової школи виникають припустимі і неприпустимі функціональні стани, які або сприяють ефективності навчального процесу, або навпаки – заважають. Стани психічного напруження і стомлення природно виникають у школярів під час виконання учбової діяльності і є припустимими станами. До розвитку неприпустимих функціональних станів – емоційного напруження й перевтоми – призводить стомлення від попереднього уроку, його надмірна тривалість, важкість матеріалу, недостатня підготовленість учнів, відсутність здібностей та цікавості до даного предмету, використані учителем методи та засоби навчання, недоліки у педагогічній роботі. Оптимальним вважається такий функціональний стан учнів, при якому забезпечується висока успішність учнів і зберігається їхнє здоров'я. Тому перед учителем постає задача профілактики і корекції неприпустимих функціональних станів, оптимізації наявного функціонального стану учнів. Для цього необхідні знання особливостей прояву, методів діагностики функціональних станів, які розглядаються у даній статті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3399 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|