DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра музики імені Григорія Левченка >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3399

Назва: Особливості прояву функціональних станів у молодших школярів
Автори: Євстігнєєва, Н.І.
Ключові слова: функціональний стан
стомлення
емоційне та операційне напруження
методи оцінки функціонального стану
динаміка розумової працездатності
оптимізація навчального процесу
Дата публікації: 2005
Короткий огляд (реферат): У процесі навчання в учнів початкової школи виникають припустимі і неприпустимі функціональні стани, які або сприяють ефективності навчального процесу, або навпаки – заважають. Стани психічного напруження і стомлення природно виникають у школярів під час виконання учбової діяльності і є припустимими станами. До розвитку неприпустимих функціональних станів – емоційного напруження й перевтоми – призводить стомлення від попереднього уроку, його надмірна тривалість, важкість матеріалу, недостатня підготовленість учнів, відсутність здібностей та цікавості до даного предмету, використані учителем методи та засоби навчання, недоліки у педагогічній роботі. Оптимальним вважається такий функціональний стан учнів, при якому забезпечується висока успішність учнів і зберігається їхнє здоров'я. Тому перед учителем постає задача профілактики і корекції неприпустимих функціональних станів, оптимізації наявного функціонального стану учнів. Для цього необхідні знання особливостей прояву, методів діагностики функціональних станів, які розглядаються у даній статті.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3399
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Evstigneeva16.pdf211,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок